eh, i am a new blogger?

haha. aku agak tak percaya aku sekarang digelar blogger. biar betul ni? haha. malam tadi aku asyik mimpi pasal blog ni wehh.hehehe. gilo betul. asyik pikir ape yang aku nak tulis lagi kat blog ni. serius aku agak excited sekarang ni. yela kan, sebelum ni aku layan myspace, facebook, dan myfriends2u. tapi now aku da jadi BLOGGER. memang la excited bagi budak baru macam aku ni. da mula berjinak jinak kata kan. actually, aku memang suka cerita ape yang ada kat dalam kotak fikiran aku ni. syok bila kita selalu luahkan. tapi privacy tu takdela aku nak bagitawu semua.
so, I AM A NEWCOMER IN THIS BLOG WORLD (betul ke tidak ayat aku ni wehh? :D)

meh aku cite sikit pasal aku ni

nama: Muhammad Syamilusy Syahiir bin Abdul Rahman
nickname: Chaaen, Bangchik, Syamilusy, dan Syahiir
tarikh lahir: 03/09/1992 (7.49 malam waktu tempatan)
tempat lahir: Hospital Daerah Kuala Pilah
hometown: Seremban, Kuala Pilah dan Gemas
hobi: main bola sepak, surf internet dan banyak lagi aw.
ambition: pro football player, engineer dan designer

rasa rasa cukup la aku bagitawu korang ni kan. atleast korang da tahu sedikit sebanyak pasal aku ni kan. so, tu jelah aku nak cerita kan untuk post kali ni. :D
sekian, wasalam. ;)

0 comments:

Post a Comment