alkisah musim world cup

aku ade cerita world cup yang baik punyaa. aku sampai sekarang bila pikirkan alkisah tu kan aku rasa nak tergelak jeee. hahahahahhahaahhaa. kesian ada lawak pon ada. aku rasa lawak dari kesian lagi banyak lawak tu. hahahhahaaha.

alkisah dia macam ni. sedang orang sibuk sibuk nak menonton game antara portugal vs ivory coast yang lepas, ade seorang minah ni pon sibuk nak tengok jugak kat bistro area rumah dia la. penyokong portugal tu. kamaen bersemangat berkobar kobarnye, dia nak pergi la bistro dengan kawannya dengan menaiki motor. dia hanya la pembonceng. haha. abang dia pon da ada kat bistro tu tapi abang dia da gerak dulu la. so, dia pergi la ngan kawannya itu. sebelum pergi ke bistro dia sempat singgah ke kedai untuk membeli topup kerna ingin bermesejan ngan seseorang. haha. kemudian mereka meneruskan perjalanan ke bistro tersebut. mereka memecut dengan kelajuan 60 km/h kott. tiba tiba muncul sebuah kereta myvi berwarna putih yang tidak menyalakan lampu di simpang di hadapan meraka. dalam kekalutan itu kawan beliau membrek emergency yang meyebabkan beliau tercampak ke belakang. dalam masa beliau terjatuh, beliau cuba untuk menahan diri nya dari terhentak dengan kuat dengan menggunakan sikunya. namun tindakan beliau itu tidak menyelamatkan beliau dari mengalami kecederaan. tulang siku beliau telah berlari 100 meter dari kedudukan asalnya. agak serius di situ. haha. beliau menangis kesakitan dan terlolong bak orang gila meroyan. akhirnya beliau dihantar ke hospital berdekatan untuk menerima rawatan. sekarang ni beliau ada di rumah dalam proses untuk sembuh dari kecederaan itu.
THE END

beliau yang saya maksudkan itu ialah NURAZLINDA ROSLI atau lebih dikenali sebagai ALIN atau LYNEX. haha. insiden ni memang lawak gilaa ohh. sampai sakit perut den golak an. yola kan, pemain portugal tak injured tapi penyokong eh pulak injured. tu yang polik tu. lawak gilooo bhaii. haha. nasib nasib. apola nak jadi. lain kali dok umah yoo. solamat sikit. dongar cakap mak ayah tu. hahaha. sorry yoo lynex. LAWAK GILOOO. mari la kita beramai ramai golak yoo. semoga alkisah ni bole jadi teladan ye. pengalaman tuuu berhargaa. hargai lah setiap pengalaman tu yee. dahlaa. den nak lepak minum jap. see you all later yaaa.
:D TATA

0 comments:

Post a Comment