MALAYSIA BOLEH !

da lama tak tulis blog ni. ni semua poker kek FB tu punya pasal laa. addict pulak aku main tu. sampai tak rasa boring sampai ke pagi buta. hahah. tapi harini aku nak update la sikit en. harini malaysia menang lawan indon wehh. syokk weh. bangga gila aku dgn malaysia. GOODla malaysia. saya lah salah satu KIPAS SUSAH MATI pasukan bola malaysia taw. haha. aku harap malaysia dpt naik ranking dari 150 tu. bersyukur la ke hadrat Ilahi sbb malaysia menang game harini. aku harap malaysia MENANG LAGI bagi next game kat indon tu. mari la kita berdoa same same ye. haha. tadi game tu player malaysia main dgn bagus. betol la ape yg terpampang kat paper tu yg muslim ahmad taknak kasi gonzalez tu terlepas en. memang tak terlepas makhluk tu. kene mark gila rusa lah. haha. striker pulak memang tak hampakan fans malaysia ni. kau memang bagus safee sali. InsyaAllah, nanti aku pulak ganti tempat kau ye. :D . lagi satu congrats rajagopal, kau da berjaya membuka mata semua pihak bahawa team malaysia pon bole pergi jauh dalam sukan ni. walaupon byk player utama malaysia tak dpt main utk AFF ni tapi team malaysia mampu ke FINAL. tahniah skuad harimau! semoga korang bole kekalkan rentak dan prestasi korang bagi next game ni. semoga pasukan kita mampu bersaing dgn pasukan pasukan yg ternama di dunia ni. haha. GOODLUCK MALAYSIA!!

Photobucket
saya ultras malaya, anda?

0 comments:

Post a Comment