KALAH LA PULAKKK!!

adusshh. N9 kalah la pulakkk kali nii!! camne la kelantan bolee menanggg? em, takpelaa. da n9 takde rezki nak menang kali ni. tapi tahun ni saje da nak 3 kali n9 masuk final wehh. so, tu memang da menunjukkan n9 memang terbaikk laaa. so, bagi la chance kat kelantan menang kali ni yeee. kang tak pasal pasal masuk berita penyokong n9 mati kat bukit jalil pulakk kan kan. hahha. em, final kali ni aku sanggup p bukit jalil oh walaupon aku baru je balik dari terengganu. sampai je seremban, aku terus contact member n akak aku tanye pasal tikett. fuhh. SEMANGAT kan kan kan. haha. alhamdulillah, nasib baik berkat usaha aku contact akak aku, dapat jugak tikett. hahah. thanks kakkk. hehheh. so, ptg sabtu tu aku tumpang epul p bj. pastu kitorang follow konvoi n9 kat r&r seremban. gilaaa ramai la timee tuuu. bertambah berkobar kobar semangat aku wehhh. hahaha. sampai je bukit jalil, pergghhhh. gila ramai fans kelantan wehh. mane fans n9 ni. mane kaler kuning kuning ni. majoriti dorang conquer. bila masuk je stadiumm, sekali lagi perghhh. ramai gila fans kelantan. arghh. apahal dorang conquer ni. shiakk lak aii. masa game lagi la shiakk perangai dorang. batak gilaa wehh. bajet bajet je. kalau n9 menang lah time tu kompem dorang senyapp. tapi bak kate mak aku la kan, "ALLAH da takdirkan dorang menang sebab taknak ade orang mati terbunuh time final nii" em, betul jugak kata mak akuu. Alhamdulillah takde sape tercedera kali nii. kalau la kelantan kalah, memang byk la topik berita nanti. stadium kene bakar la, fans kene pukul la, matilah, rugilahh. so, fans n9 rilek je bila kalah walaupon ade la kecewa sedih tu tapi kitorang take it easyla wehhh. bole cuba next year. tapi papepon, fans n9 memang terbaikk laaah.. korang still kasi support walaupon kita sikittt. Player n9 pon mmg terbaikk laah. korang dpt jugak kasi goalkeeper dorang gelabah. tapi nasib tak menyebelahi n9. so next try lagi lahhh. ALL THE BEST PLAYER N9 n FANS N9.

HOBEN JANG HOBEN!!!
Si RUSA Pictures, Images and Photos

0 comments:

Post a Comment