HAPPY NEW YEAR !!

Alhamdulillah, da masuk tahun baru da. 2011. umur aku pon da bertambah ni. eisyhh, terasa makin tua lak aku ni. haiyooo. :D tapi takpe, kehidupan mesti diteruskan jugak walaupon janggut aku makin bertambah lebat. wuhhuhuhu.:D tahun baru, azam baru, kolej baru, AWEK baru?? hahahaha. awek tu takla kot.:D menempah namanya tu en. haha. ape azam aku ek? haha. tak pikir lagi rasanya, tapi aku rasa nak kawen. eh eh eh, tershamsul pulakk. azam aku MESTILAH nak belajar sungguh sungguh la plus nak biasakan diri dengan kolej baru course baru dan subjek baru. semoga aku tak sakit otak belajar nanti. haha. :D . em, new year tahun ni aku tetap terperap kat umah lagi walaupon umur da masuk 19 wehh. em, bukannye ape, aku malas nak kuar kuar ni plus esok aku da nak daftar masuk kolej da. tu la reasonnye. lagipon, bukannye penting celebrate kat luar tu pon, yang penting azam tu je. celebrate kat mana mana pon bole. time tengah berak pon bole celebrate lahh. haha.

Photobucket

0 comments:

Post a Comment