1st post di UNISZA

haha. gila lama aku tak post wehh. da lebih sebulan aw. biasala hidup busy je manjang. aku da jadi budak U pulak kan, plus aku mane ade laptop nak online online bagai ni. ni pon aku mengharap kan belas ihsan dari member yang ade laptop n broadband. hahha. DIN G, aku peralatkan kau ni. kau bukan tawu pon kan kan. hahahhaha.sekali sekale dapat online ni memang aku conquer la laptop ni an. sangap gilaa bhaii. alhamdulillah, dapat jugak aku post kat blog aku ni. rindu gila aku nak buat karangan tak formal ni. hahaha. walaupon korang tak tanya tapi aku nak bagitawu jugak yang aku sihat walafiat je kat GANU kiteee ni. life fun je wehh. tapi rindu kat NOGORI tu memang adelaa kan. takpe, raya nanti aku balik laa. tak sabar sabar nak naik bas express nanti wehh. dapat gak aku merasa dengar lagu raya masa otw balik seremban nanti. baru la terasa aku anak perantauan. hahhahhaaha. OMAK AYAH, anakanda rindu kat omak ayah aw. haha. den da tak soba soba nak balik umah jumpo family ni. tiket da beli da pon. 2/9, pukul 10 malam. kira aku sambut buffday dalam bas la nanti tu. wee weee. tak kene function.. yahoooo. hahhahaha. rasenye tu jela aku nak post. mata da kuyu gila babai da ni. 2.22 pagi ni. eh, kene tido ni. esok kelas awal. aiyooooo. oklaa kengkawan. night. byee byeee. imy L. hehehehhe. ;)

0 comments:

Post a Comment